Клас: 6
Тема: Хобі. Улюблене
заняття.
Мета:
Практична: Удосконалювати артикуляційні
навички учнів. Активізувати нові ЛО з
теми «Хобі» у різних видах мовленнєвої діяльності. Удосконалювати вміння
ставити запитання. Навчати учнів висловлюватись про свої уподобання з опорою на
нові мовленнєві структури та зразок. Навчати учнів працювати у групах, парах.
Освітня: Розширювати кругозір учнів.
Розвиваюча: Розвивати зорову пам’ять учнів,
мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички усного мовлення.
Виховна: Виховувати почуття
взаємодопомоги, активність, культуру мовлення.
Обладнання: підручник, магнітна дошка, колаж
до теми «Хобі», тематичний “Puzzles”, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І початок уроку
1. Вітання,
бесіда з черговим
T: Good morning, children! Glad to see you. How are you?
Cl: We are fine (very well,
all right). And you?
T: I’m very well, thank you.
Who is on duty today?
P1: I am on duty today.
T: Well, children, ask him (her) questions. (Учні ставлять запитання
черговому учневі за вивченими темами).
2.
Мовленнєва зарядка
T: What is the weather like
today?
(Учні описують погоду, працюючи у
режимі «Ланцюжок»).
3.
Фонетична зарядка
T: Well done! And now, let’s
practise some sounds.
[ i: ]
|
[ in ]
|
[Λ ]
|
read
bead
speak
|
singing
playing
doing
|
bus
butterfly
puzzles
|
ІІ Основна частина уроку
4. Повідомлення
теми і мети уроку
(Учитель прикріпляє на
дошку колаж до теми «Хобі» і просить учнів сказати тему уроку)
T: Children, look at the
blackboard, and try to guess the topic of our lesson.
CL: Hobbies!
T: You are right. Do you have
any hobbies?
P1: My hobby is
playing football.
P2: My hobby is
listening to music.
P3: My hobby is …
T: Today we shall learn some
more hobbies. At the end of the lesson you will be able to speak about
different kinds of hobbies, about your favourite one using new words and word
combinations.
5. Презентація нових ЛО
New Vocabulary – (ex. 3 p. 84)
indoor, outdoor, energetic, quiet, (im)practical, embroidery, beading, playing Scrabble,
doing jigsaw puzzles, camping, doing crosswords, collecting stickers
(butterflies), growing flowers, playing the violin (the guitar).
I am interested in… He is fond
of… She is keen on …What are you fond of?
6. Читання (впр. 3 с. 84)
А) Читання нових ЛО за вчителем.
Б) Читання нових ЛО ланцюжком.
В) Читання нових ЛО вибірково.
7. Групова робота
А) (Кожна група отримує
завдання вибрати зі списку слів впр. 3 с. 84 слова,що належать до їхньої групи):
І група – indoor hobbies;
ІІ група – outdoor hobbies;
ІІІ група – energetic hobbies;
ІV група – quiet hobbies.
Б) (Усі групи отримують
однаковий список слів. Завдання – виписати слова згідно кожної групи):
І група –to do;
ІІ група –to collect;
ІІІ група –to play;
ІV група – to go.
Scrabble, the guitar,
stamps, crosswords, jigsaw puzzles, basketball, stickers, to the museums, the piano, to the cinema, CDs, the violin,
butterflies, in for sports.
|
8. Індивідуальна робота
Тренування мовленнєвих структур to be interested in, to be fond of, to be keen on.
(Кожен учень отримує картку із
словом-хобі. Завдання – скласти речення із цим словом з опорою на табличку, яку вчитель прикріпляє на дошці.)
I’m interested in…
I’m fond of …
I’m keen on …
|
9. Діалогічне
мовлення
Тренування нових мовленнєвих
структур
А) Складання діалогів з
опорою на ключові слова
(Кожна пара учнів отримує завдання скласти діалог, використовуючи
ключові слова з картки, яку отримують від вчителя)
Завдання
|
Виконання
|
-
…interested …?
-
…to fish.
|
-
What are you interested in?
-
I’m interested in fishing.
|
1. – … interested…? 2. - … fond…? 3.
- … keen …? 4. – … interested…?
- … Scrabble. - … embroidery. - … beading. - …
martial arts.
Б) Складання діалогів без
підготовки
(Учитель ставить запитання одному
з учнів. Учень відповідає і ставить своє
запитання будь-якому учневі з класу. Гру грають, поки усі учні класу не
дадуть відповідь на питання однокласника і не поставлять своє)
T: What are you interested in,
Roman?
Roman: I’m interested in … .
What are you fond of, Alina?
Alina: I’m fond of … . What
are you fond of,… ? …
10. Гра “ Puzzles” до теми «Хобі»
(Учитель кріпить на
магнітну дошку основу до паззлу( слова на українській мові) і роздає учням
верхню частину (їх англійський варіант). Учні по-черзі підходять до дошки і
закривають своєю карткою відповідну клітинку на основі. Якщо паззл складений
правильно, то поверх основи утвориться тематичне фото з карток учнів.)
11.
Фізкультхвилинка (гра “Simon says…”)
12. Гра “Повтори і додай”
Гра активізує нові ЛО і
мовленнєві структури, дієслово to be у Present Simple, розвиває слухову пам’ять і увагу учнів.
(Клас ділиться на групи по 4 учні.
Перший (краще слабший) учень складає речення про своє хобі. Другий учень
повинен повторити це речення від 3-ї особи однини і додати своє. Третій учень
повторює речення першого і другого учня від 3-ї особи однини і додає своє.
Останній член групи має повторити усі речення і додати своє.)
I
|
am
|
interested
|
in
|
…
|
He
|
is
|
fond
|
of
|
…
|
She
|
|
keen
|
on
|
…
|
Roman: I’m interested in
playing Scrabbles.
Andriy: Roman is interested in
playing Scrabbles. I’m fond of doing crosswords.
Dima: Roman is interested in
playing Scrabbles. Andriy is fond of doing crosswords. I’m keen on playing the
guitar.
Yura: Roman is interested in
playing Scrabbles. Andriy is fond of doing crosswords. Dima is keen on playing
the guitar. I like doing martial arts.
13.
Монологічне мовлення
(Учні презентують невеликі усні
повідомлення, вживаючи нові ЛО і мовленнєві структури з опорою на зразок)
P: I’ve got a lot of hobbies.
I like … .
Besides, I’m interested in… .
Also, I’m fond of … .
But most of all I’m keen on … .
ІІІ Кінець уроку
14.
Підведення підсумків
( Учитель пише на дошці початок
двох речень і просить учнів доповнити їх)
Now I can…
Now I know …
|
15. Пояснення домашнього завдання
T: And now write down your
hometask for the next lesson. Write a short composition “My Hobbies.
Немає коментарів:
Дописати коментар