Клас: 3
Тема: Професії. Одяг
Мета:
Практична: Удосконалювати артикуляційні
навички учнів. Формувати лексичні навички з теми «Одяг» шляхом багаторазового
повторення матеріалу в різноманітних видах діяльності. Навчати учнів створювати
портрет на основі питань типу Is he /she wearing…? та описувати людей, використовуючи нову мовленнєву
структуру He /she is wearing…
Освітня: Розширювати кругозір учнів.
Розвиваюча: Розвивати зорову і слухову пам’ять учнів, мовленнєву реакцію, мовну здогадку.
Виховна: Виховувати інтерес до предмета, активність на уроці.
Обладнання: Підручник, магнітна дошка, букви,
малюнки до теми «Професії», «Одяг», набір карток-слів, аркуші паперу,
фломастери.
Тип уроку: Засвоєння нових знань, навичок і
вмінь.
Форма уроку: Урок з елементами гри.
Хід уроку
І Початок
уроку
1. Вітання (Вірш “Good morning”)
2. Бесіда з черговим
T: Who is on duty today?
P1: I’m on duty
today.
T: Children, ask him questions,
please. (Діти
ставлять запитання черговому учневі за вивченими темами).
3. Мовленнєва зарядка
Повторення назв професій. (Учитель показує
малюнки з теми «Професії» і ставить
запитання, а діти хором відповідають)
T: Do you remember professions?
Cl: Yes, we do.
T: What is her job?
Cl: She is a seller.
T: What is his job?
Cl: He is a driver…
T: What is your mother’s job?
P1: My mother is a
doctor.
T: What is your father’s job?
P2: My father is a
businessman.
T: Very well, children!
4. Фонетична зарядка
(Учитель прикріплює букви на магнітну дошку і
складає з них буквосполучення. Учні вимовляють звуки за вчителем, а тоді
складають самі буквосполучення)
T: Now, children, let’s practise
some sounds
ch
|
sh
|
ck
|
ou
|
or
|
ar
|
ir
|
T: Do you know the words with
these sounds?
Cl: Chess, she, clock, house, sport,
park, girl.
T: Well done!
II Основна частина уроку
5. Повідомлення теми і мети уроку
T: The topic of our lesson is
“Clothes”. At the end of the lesson you will be able to use new words and
describe people. We’ll also play a lot of games. Do you like playing games?
Cl: Yes, we do.
T: Fine! So, let’s start our
lesson.
6.
Презентація нових ЛО (ex. 1 p. 71)
New Vocabulary: clothes, a coat, a blouse, a dress, a skirt, a shirt,
trousers, a suit, shoes.
He is
wearing / She is wearing…
Is he
/ she wearing…?
1) Аудіювання мови вчителя нових ЛО з
опорою на вправу з підручника.
2) Повторення нових ЛО за вчителем
хором.
3) Повторення нових ЛО за вчителем
групами.
4) Повторення нових ЛО за вчителем
індивідуально.
7. Гра
«Чиста дошка»
(Учитель прикріплює на магнітну дошку
картки-слова до теми уроку і просить учнів запам’ятати порядок слів. Через 5
секунд учитель просить учнів заплющити очі і прибирає одну картку. Тоді просить
учнів відкрити очі і відновити ряд слів. Гру грають, доки не залишиться чиста дошка. Після цього вчитель просить учнів
прикріпити усі слова у правильному порядку.
8. Гра
«Подружи слово з малюнком»
(На магнітній дошці залишаються слова
попередньої вправи. Учитель показує класу малюнок із зображенням одягу, просить
учня назвати це слово англійською і прикріпити його під відповідним малюнком.
Гру продовжують грати, доки не прикріплять усі малюнки під картками.)
9. Читання
T: Open your books on page 71.
Read ex. 1.
10. Фізкультхвилинка (Гра “Simon
says…”)
11. Письмо
Тренування нової мовленнєвої структури He / She is wearing… та нових ЛО.
(На магнітній дошці вчитель
прикріпляє таблицю, за якою учні складають речення).
мал. блузки
|
||||
He
|
is
|
wearing
|
(a)
|
мал. штанів
|
She
|
мал. сорочки
|
12. Гра «Художник»
Тренування мовленнєвої структури Is he /she wearing…?
(Вчитель біля дошки загадує якусь
людину. Завдання дітей: за допомогою загальних питань відгадати, кого малює
вчитель.)
P1 : Is it a girl?
T: No, it isn’t.
P2: Is it a boy?
T: Yes, it is. (Малює голову хлопчика)
P3: Is he wearing a
suit?
T: No, he isn’t.
P4: Is he wearing a shirt?
T: Yes, he is. (Малює сорочку)
P5: Is he wearing
shoes?
T: Yes, he is. (Малює туфлі)
P6: Is he wearing a
cap?
T: Yes, he is. (Малює кепку)
P7: Is he a pupil?
T: Yes, he is. (Малює портфель)
13. Гра
«Художник» - другий варіант
Складання портрету з аудіювання мови вчителя.
(Учні діляться на 4-5 груп, отримують аркуш паперу
і фломастер. Учитель читає невеликий текст, учні у групах малюють на слух.
T: This is a girl. Her name is Kate. She is wearing, a cap, a
blouse, a skirt and shoes. She has got a
schoolbag in her hand.
14. Говоріння
Активізація нових ЛО і розмовних структур у
описах малюнків. (Представник із кожної групи описує свій малюнок).
P1: This is a girl.
Her name is Kate. She is wearing a a cap, a blouse, a skirt and shoes. She is a schoolgirl.
ІІІ Кінець уроку
15. Підведення
підсумків
T: Dear children, we have done
a lot of tasks today. You’ve been very active. I liked your answers. Now you
know some pieces of clothes. You can describe people.
16.
Пояснення домашнього завдання.
T: And now write down your task
for the next lesson. Draw yourselves and describe your clothes. Our lesson is
over. Good-bye.
Немає коментарів:
Дописати коментар