Professions. Clothes (3)

Professions. Clothes (3)


Клас: 3
Тема: Професії. Одяг
Мета:
Практична: Удосконалювати артикуляційні навички учнів. Формувати лексичні навички з теми «Одяг» шляхом багаторазового повторення матеріалу в різноманітних видах діяльності. Навчати учнів створювати портрет на основі питань типу Is he /she wearing…? та описувати людей, використовуючи нову мовленнєву структуру He /she is wearing
Освітня: Розширювати кругозір учнів.
Розвиваюча: Розвивати зорову і слухову память учнів, мовленнєву реакцію, мовну здогадку.
Виховна: Виховувати  інтерес до предмета, активність на уроці.
Обладнання: Підручник, магнітна дошка, букви, малюнки до теми «Професії», «Одяг», набір карток-слів, аркуші паперу, фломастери.
Тип уроку: Засвоєння нових знань, навичок і вмінь.
Форма уроку: Урок з елементами гри.

Хід уроку
І Початок уроку
1. Вітання (Вірш “Good morning”)
2. Бесіда з черговим
T: Who is on duty today?
P1: I’m on duty today.
T: Children, ask him questions, please. (Діти ставлять запитання черговому учневі за вивченими темами).

3.  Мовленнєва зарядка
 Повторення назв професій. (Учитель показує малюнки  з теми «Професії» і ставить запитання, а діти хором відповідають)
 T: Do you remember professions?
Cl: Yes, we do.
T: What is her job?
Cl: She is a seller.
T: What is his job?
Cl: He is a driver…
T: What is your mother’s job?
P1: My mother is a doctor.
T: What is your father’s job?
P2: My father is a businessman.
T: Very well, children!

4. Фонетична зарядка
 (Учитель прикріплює букви на магнітну дошку і складає з них буквосполучення. Учні вимовляють звуки за вчителем, а тоді складають самі буквосполучення)

T: Now, children, let’s practise some sounds
ch
sh
ck
ou
or
ar
ir
T: Do you know the words with these sounds?
Cl: Chess, she, clock, house, sport, park, girl.
T: Well done!

II Основна частина уроку
 5. Повідомлення теми і мети уроку
T: The topic of our lesson is “Clothes”. At the end of the lesson you will be able to use new words and describe people. We’ll also play a lot of games. Do you like playing games?
Cl: Yes, we do.
T: Fine! So, let’s start our lesson.

6. Презентація нових ЛО (ex. 1 p. 71)
New Vocabulary: clothes, a coat, a blouse, a dress, a skirt, a shirt, trousers, a suit, shoes.
He is wearing / She is wearing…
Is he / she wearing…?
1) Аудіювання мови вчителя нових ЛО з опорою на вправу з підручника.
2) Повторення нових ЛО за вчителем хором.
3) Повторення нових ЛО за вчителем групами.
4) Повторення нових ЛО за вчителем індивідуально.

7. Гра «Чиста дошка»
 (Учитель прикріплює на магнітну дошку картки-слова до теми уроку і просить учнів запам’ятати порядок слів. Через 5 секунд учитель просить учнів заплющити очі і прибирає одну картку. Тоді просить учнів відкрити очі і відновити ряд слів. Гру грають,  доки не залишиться чиста  дошка. Після цього вчитель просить учнів прикріпити усі слова у правильному порядку.

8. Гра «Подружи слово з малюнком»
 (На магнітній дошці залишаються слова попередньої вправи. Учитель показує класу малюнок із зображенням одягу, просить учня назвати це слово англійською і прикріпити його під відповідним малюнком. Гру продовжують грати, доки не прикріплять усі малюнки під картками.)

9. Читання
T: Open your books on page 71. Read ex. 1.

10. Фізкультхвилинка (Гра “Simon says…”)

11. Письмо
Тренування нової мовленнєвої структури  He / She is wearing та нових ЛО.
(На магнітній дошці вчитель прикріпляє таблицю, за якою учні складають речення).




мал. блузки
He
is
wearing
(a)
мал. штанів
She



мал. сорочки

 12. Гра «Художник»
Тренування мовленнєвої структури Is he /she wearing…?
(Вчитель біля дошки загадує якусь людину. Завдання дітей: за допомогою загальних питань відгадати, кого малює вчитель.)
P1 : Is it a girl?
T: No, it isn’t.
P2: Is it a boy?
T: Yes, it is. (Малює голову хлопчика)
P3: Is he wearing a suit?
T: No, he isn’t.
 P4: Is he wearing a shirt?
T: Yes, he is. (Малює сорочку)
P5: Is he wearing shoes?
T: Yes, he is. (Малює туфлі)
P6: Is he wearing a cap?
T: Yes, he is. (Малює кепку)
P7: Is he a pupil?
T: Yes, he is. (Малює портфель)



13. Гра «Художник» - другий варіант
 Складання портрету з аудіювання мови вчителя.
(Учні  діляться на 4-5 груп, отримують аркуш паперу і фломастер. Учитель читає невеликий текст, учні  у групах малюють на слух.
T: This is a girl. Her name is Kate. She is wearing, a cap, a blouse, a skirt and  shoes. She has got a schoolbag in her hand.

14. Говоріння
 Активізація нових ЛО і розмовних структур у описах малюнків. (Представник із кожної групи описує  свій малюнок).
P1: This is a girl. Her name is Kate. She is wearing a a cap, a blouse, a skirt and  shoes. She is a schoolgirl.

ІІІ Кінець уроку
15. Підведення підсумків
T: Dear children, we have done a lot of tasks today. You’ve been very active. I liked your answers. Now you know some pieces of clothes. You can describe people.
16. Пояснення домашнього завдання.
T: And now write down your task for the next lesson. Draw yourselves and describe your clothes. Our lesson is over. Good-bye.







Немає коментарів:

Дописати коментар

День здоров'я

Цікаві вирази